Thursday, September 6, 2007

Írország nagyon tömören visszatekintve

Hogy miért nem tudtam jelentkezni eddig?
Ez igazából a munkámnak volt tudható be. Napi 12-14 órát dolgoztam (8kor keltem hajnal 2 kor feküdtem), minden nap más városban, más emberekkel, más környezetben, más akcentusban, itt Írországon belül. Magamra nem jutott időm, julius közepétől augusztusig egyáltalában nem is borotválkoztam (egyesek szerint úgy néztem ki, mint egy anyátlan ősember, szerintem a "héthetes jégeső verte trágya" jellemzés jobban illett volna rám). Konkrétan a munkám arról szólt, hogy az embereket megállítsam, elkérjem tőlük az összes személyes adatukat, bankszámlaszámukat, és hogy adakozzanak havonta 21 eurot olyan 4-5 éven keresztül egy segélyszervezetnek. Végülis jól ment a dolog. Magáról a segélyszervezetről, illetve a munkáról órákat tudnék mesélni, de nem akarok. Ha valakit érdekel keressen meg e-mailbe! :D:D

Ami ezután történt velem, tényleg csak félve merem elmondani, mert az abnormális dolgok sokszor elriasztják az olvasót. Ha érdekel olvasd el a következő bejegyzést.